ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η MA-FRA έχει ένα μοναδικά δημιουργικό τρόπο στο να προβάλλεται η ίδια μαζί με τις υπηρεσίες της στο εξωτερικό.

Η MA-FRA θέτει τις ίδιες ερωτήσεις κάθε μέρα: ποιοι είναι οι πελάτες μας, τι θέλουν και πώς μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε;

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ. Ο τελικός πελάτης MA-FRA έχει πάντα το αίμα ζωής της εταιρείας. Μέσω των αιτημάτων τους, προτείνουν προϊόντα και στρατηγικές. Έχουμε διάφορους τύπους πελατών: άτομα για τα οποία έχει σχεδιαστεί η γραμμή χόμπι και οι επαγγελματίες του πλυντηρίου αυτοκινήτων. Δεν είναι εύκολο για μια εταιρεία που παράγει καθαριστικά και τεχνικά προϊόντα για αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, σκάφη, κλπ, να διαβάζει τις ανάγκες του κάθε πελάτη αλλά η MA-FRA κατάφερε να διαψεύσει αυτήν την ιδέα. Μέσα από μια πραγματικά οξυδερκή στρατηγική μάρκετινγκ, σήμερα η MA-FRA είναι ο πιο ευρέως αναγνωρισμένος κλάδος στον τομέα από το ευρύ κοινό. Σήμερα, MA-FRA σημαίνει καινοτομία, πρωτοβουλία, ορατή παρουσία στις εκθέσεις ανοιχτές στο ευρύ κοινό.

MA-FRA ONE
Μεταξύ των σημαντικών πρωτοβουλιών που έχουν φέρει το εμπορικό σήμα MA-FRA στα χείλη πολλών, θα πρέπει να θυμηθούμε "MA-FRA ONE", ένα αυτοκίνητο, μια ιδέα, μια έννοια πέρα από τους κανόνες, πέρα από κάθε σχέδιο. Δημιουργήσαμε κάτι που συνδυάζει τη διάσταση ενός ονείρου που ελκύει τον καθένα από εμάς στο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - υπό την έννοια ενός αντικειμένου επιθυμίας - σε εκείνη των διαφορετικών λειτουργιών του. "MA-FRA ONE" είναι μια νέα και υπέροχη δημιουργία, ένα "αυτοκίνητο" διαφορετικό από τα άλλα, που ξέρει πως να διεγείρει και προσφέρεται σε ένα παιχνίδι για το οποίο δεν είχε ποτέ συλληφθεί. Με τον τρόπο αυτό το αυτοκίνητο έγινε το παλκοσένικο μέσα στο οποίο κινούνται τα αστέρια μας, οι δημιουργοί και οι ηθοποιοί μιας ελκυστικής, εμπνευσμένης απόδοσης ... Το αυτοκίνητο είναι ο χώρος όπου τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα.

Sexy Car & Bike Wash
Αλλά κάθε «παλκοσένικο» χρειάζεται τα αστέρια του. Για το λόγο αυτό η στάρλετ MA-FRA Starlets εμφανίζεται, κάνοντας να λάμπει ένα "Θέατρο" ικανό να συγκινήσει. Και οι στάρλετ μας δεν είναι αυτές που κρύβονται στη σκιά. Πλύσιμο, σκούπισμα, στέγνωμα, όλα με ένα σκανταλιάρικο άγγιγμα, συλλαμβάνουν το μάτι του τελικού χρήστη ο οποίος χαίρεται να τον "κακομαθαίνουν". Αυτό είναι το σέξι πλυντήριο αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας. Μια νικηφόρα και συναρπαστική παράσταση η οποία δεν αποτελεί μόνο μια επιλογή για εμπορικές εκθέσεις και συγκεντρώσεις αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, αλλά μπορεί επίσης να φιλοξενηθεί στα πρατήρια καυσίμων, κατά μήκος των δρόμων, κατά τις εργάσιμες ώρες. Ένα διπλής όψης εργαλείο μάρκετινγκ, που προσελκύει τον τελικό πελάτη ενώ, ταυτόχρονα, προσφέρει στις εγκαταστάσεις του πλυντηρίου αυτοκινήτων ένα εργαλείο αρκετά ισχυρό για να φτάσει ένα εξαιρετικά μεγάλο αριθμό ανθρώπων, ακόμη και σε τοπικό επίπεδο. Οι στρατηγικές "Guerrilla Marketing" αναπτύσσονται στις μεγαλύτερες πόλεις - κορίτσια "ντυμένα" με τα χρώματα MA-FRA τοποθετούνται στα φανάρια για να καθαρίσουν το παρμπρίζ - είναι επιπλέον παραδείγματα των άμεσων και πρωτοποριακών δραστηριοτήτων που έχουν οι ιταλικές εφημερίδες που καλύπτουν το εμπορικό σήμα μας και τις μεθόδους επικοινωνίας μας. Οι πελάτες μας θέλουν ποιότητα, συνηθισμένους οδηγούς και επαγγελματίες πλυντηρίου αυτοκινήτων, αλλά μερικές φορές η αντίληψη της ποιότητας - στον τελικό χρήστη - μπορεί να μεταδοθεί μέσω της φήμης του εμπορικού σήματος και των διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας. Είναι σίγουρα ένα μπόνους που η MA-FRA απολαμβάνει την επικοινωνία με το κοινό, ένα άκρως δύσκολο επίτευγμα, με ένα φιλικό και ενθαρρυντικό τρόπο και χρησιμεύει στο να παρέχει, ειδικά στους διάφορους σταθμούς, μια ενημερωτική επικοινωνία πριν απ’ όλα.

ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Με τη MA-FRA, το πλύσιμο αυτοκινήτων έχει γίνει το μέρος όπου το αυτοκίνητο λαμβάνει μια περιποίηση άξια των καλύτερων "Κέντρων Υγείας και Ομορφιάς". Με τον τρόπο αυτό η MA-FRA συνεχίζει να δανείζεται έννοιες και ιδέες από την ανθρώπινη περιποίηση ομορφιάς και να τις εφαρμόζει στο αυτοκίνητο. Το μήνυμα σήμερα γίνεται ακόμα πιο σαφές από το νέο σχεδιασμό της αφίσας που είναι επαναστατική όσον αφορά τα γραφικά και το περιεχόμενο. Το αυτοκίνητο συνδυάζεται με το σώμα ενός κοριτσιού και πολυάριθμα χέρια κάνουν μασάζ στο αμάξωμα ενός υπέροχου οχήματος με τον ίδιο τρόπο όπως όταν γίνεται μασάζ σε ένα σώμα. Ο νέος σχεδιασμός της αφίσας δεν προκαλεί,ωστόσο, μόνο μια αντίδραση. Τα κρυστάλλινα σαφή μηνύματα εξηγούν ακριβώς ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες, πόσο διαρκούν και την τιμή της κάθε επιλογής.