Ιστορα


Η MA-FRA αναμόρφωσε εκ νέου τον τομέα εφαρμόζοντας τις έννοιες και τις αρχές των καλλυντικών για άνδρες και γυναίκες σε ένα εντελώς καινούργιο περιβάλλον.  «Καλλυντικά για το αυτοκίνητό σας». Όταν έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά αυτό το σλόγκαν ήταν μια αληθινή «Επανάσταση».  Ακολουθούν τα στάδια που οδήγησαν τη ΜA-FRA στην άνοδο της παραγωγικότητας στην Ευρώπη:  ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον ταξίδι.

1960s

Δεκαετία του 1960. Τότε ξεκινήσαμε, σε ένα μπάνιο, με μια μπανιέρα γεμάτη με μια σύνθεση η οποία ήταν το πρώτο, καινοτόμο προϊόν για το πλύσιμο αυτοκινήτων που στέγνωνε μόνο του. Σχεδόν αμέσως κατακτήσαμε την πρώτη θέση στην αγορά, προμηθεύοντας αποκερωτικά και γυαλιστικά προϊόντα σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και συνεργεία.

1970s

Δεκαετία του 1970. Δημιουργήσαμε το θρυλικό και πρωτοπόρο «Diamantplast», το πρώτο γυαλιστικό για παρμπρίζ και η εταιρεία βραβεύεται με το αναγνωρισμένο «Apollo d’Oro», το Όσκαρ του επιχειρηματικού κόσμου. Κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας κυκλοφορούν οι πρώτοι κατάλογοι και ιδρύονται οι κλάδοι για μοτοσικλέτες και σκάφη με την παραγωγή προϊόντων πολλών χρήσεων. Η αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταφέρεται στις εγκαταστάσεις του Limbate. Ξεκινάει η σχεδίαση και η παραγωγή για το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας. Αυτό το δίκτυο αποτελεί μέχρι σήμερα την επιχειρηματική μας στρατηγική, μια πραγματική «προστιθέμενη αξία», ο ακρογωνιαίος λίθος της εταιρείας που πρέπει να προστατεύεται και να υποστηρίζεται.

1980s

Δεκαετία του 1980. Η MA-FRA ξεκινάει συνεργασία με την Peugeot Ιταλίας, προμηθεύοντας όλα τα προϊόντα για επαγγελματίες και ιδιώτες. Από τη συνεργασία αυτή προκύπτουν οι κατάλογοι MA-FRA – Peugeot.
Η MA-FRA είναι η πρώτη εταιρεία στην επαγγελματική κατηγορία της αυτοκινητοβιομηχανίας που παράγει σπρέι χωρίς χλωροφθοριούχο άνθρακα (αέριο το οποίο βλάπτει το στρώμα όζοντος). Έτσι η MA-FRA ακολουθεί έναν «πράσινο τρόπο ζωής» για την προ-δραστική προστασία του περιβάλλοντος.

1990s

Δεκαετία του 1990. Αρχίζει η παραγωγή των απορρυπαντικών χωρίς αλκυλοφαινόλη. Η οικολογική σειρά «οικολογικά σπρέι» που αποτελείται από φιάλες ψεκασμού με αναπληρούμενο συμπιεσμένο αέρα, λανσάρεται στην αγορά. Η MA-FRA ξεκινάει τη συνεργασία της με τα σημαντικότερα κέντρα αποκέρωσης (το «Mercurio Trasporti» και στη συνέχεια, το «Fratelli Elia»), φροντίζοντας χιλιάδες οχήματα καθημερινά. Αρχίζει η παραγωγή της «Ecomaf», της πρώτης οικολογικής σειράς της αγοράς. Τα προϊόντα της σειράς κατασκευάζονται αποκλειστικά από φυσικά τασιενεργά, τα οποία εγγυώνται κορυφαία επίπεδα βιοδιασπασιμότητας και ελάχιστες συνέπειες στο περιβάλλον. Η σειρά συνδυάζει με άψογο τρόπο την καινοτομία, την τεχνολογία και την οικολογία.

Ανοίγει το πρώτο εργαστήριο ως προσθήκη του αναπτυσσόμενου τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης για τον έλεγχο και την ανάλυση των υγρών αποβλήτων, μέρος μιας συνεχούς έρευνας οικοσυμβατών προϊόντων. Η MA-FRA περιλαμβάνεται στη λίστα των επίσημων προμηθευτών της Toyota και της Daewoo Motors Ιταλίας. Το ευρωπαϊκό δίκτυο πωλήσεων επεκτείνεται και αυξάνεται σε αριθμό και εμπειρία.

2000

2000: Η MA-FRA είναι η πρώτη εταιρεία που παράγει και κυκλοφορεί με επιτυχία στην αγορά τους αυτόματους πωλητές με τα προϊόντα περιποίησης αυτοκινήτου «Shopping Car» και τα αρώματα «Deo Shop». Η MA-FRA εστιάζεται ακόμα περισσότερο στην επωνυμία της. Εκτός από τη διαφημιστική καμπάνια στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η εικόνα της MA-FRA παρουσιάζεται στα γήπεδα, τις πίστες και τα αυτοκίνητα των αγώνων της Formula. 

Τα υπόλοιπα μας οδηγούν στο παρόν σχεδόν. Οι νέες, εντυπωσιακές εγκαταστάσεις του Baranzate, λίγο έξω από το Μιλάνο, η πιστοποίηση ISO 9001 από το 1999 για τον έλεγχο του προγραμματισμού και η σημαντική περιβαλλοντική πιστοποίηση ISO 14001 από τα τέλη του 2004, η μοναδική πιστοποίηση που έχει δοθεί σε εταιρεία χημικών προϊόντων για την περιποίηση οχημάτων και για επιτεύγματα όπως σχεδίαση και προγράμματα που συμπεριλαμβάνονται στο νέο εργοστάσιο.
Παράλληλα, δημιουργούνται και/ ή ενισχύονται ορισμένες νέες σειρές: ναυσιπλοΐα, μοτοσικλέτες, κάμπινγκ και μεταλλικές επιφάνειες, ενώ το λογότυπο της εταιρείας ανασχεδιάζεται το 2007 για να γίνει πιο εντυπωσιακό και σύγχρονο χάρη στο τρισδιάστατο εφέ και τα δυνατά χρώματα.

2010

Πρόσφατα, η MA-FRA ενίσχυσε την εικόνα της τόσο σε επικοινωνιακό επίπεδο, μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών που έκαναν την εταιρεία πιο αναγνωρίσιμη και διακεκριμένη στον τομέα της όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, βελτιώνοντας και εφαρμόζοντας τις αξίες της απαράμιλλης ποιότητας και του σεβασμού στο περιβάλλον και τους ανθρώπους. Το δίκτυο πωλήσεων εξακολουθεί να αναπτύσσεται, κερδίζοντας έδαφος εκτός Ευρώπης και φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα επαγγελματισμού.